Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

When it comes to an end.




 
Σ'αγαπάω, μ'ακούς;
Και ξέρεις τι με πονάει πιο πολύ;
'Oτι όλα ήταν ένα ψέμα.
Ψ Ε Μ Α
Μου είπες οτι μ'αγαπάς όσο τίποτα και κανέναν άλλο,
ότι θα είσαι πάντα εκεί για μένα, ότι θέλεις να με πάρεις
να φύγουμε μακριά απο όλους και όλα...
Και τώρα που είσαι;
Δεν θέλω να γυρίσεις, ξέρω ότι πια δεν μπορούμε να είμαστε μαζί ευτυχισμένοι...
Τουλάχιστον ας είσαι ευτυχισμένος μακριά μου.
Ελπίζω μόνο να μη με ξεχάσεις, γιατί εγώ δεν πρόκειται.
Θα θυμάμαι το άτομο που ήσουν και με έκανες να σ'αγαπήσω και
να σε ερωτευτώ και θα χαμογελώ που έζησα ένα τοσο όμορφο καλοκαίρι μαζί σου...
Όμως,τελικά, είχαν δίκιο.
Οι καλοκαιρινοί έρωτες τελειώνουν με τα πρωτοβρόχια...
Εγώ όμως ήθελα να αντέξει ο έρωτας μας πολλές μπόρες
και πολλά καλοκαίρια ακόμη... Κρίμα που εσύ δεν ήθελες το ίδιο.
Αντίο λοιπόν, και ας μου πει κάποιος,
αυτά τα σ'αγαπώ για πάντα, που ξεχνιούνται,
αλήθεια, που πάνε;







#5μήνες. (?)

1 σχόλιο:

  1. Xμ! Αν προκειται για καλοκαιρινο ερωτα παντα ετσι ειναι! Τελειωνει πριν καν καταλαβεις πως υπαρχει..
    Και αυτα τα σ'αγαπω για παντα που ξεχνιουνται χανονται μαζι μ αυτους τους ερωτες.. Δεν ειναι πια δικα σου. Τα παιρνει καποιος αλλος μαζι του και ξεχναει κ αυτος..

    Ο χρονος λενε ειναι ο καλυτερος γιατρος.. Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή