Τρίτη 31 Μαΐου 2011

About Me.

Καλωσορίσατε στο μπλογκ μου λοιπόν!
Αρχικά λόγω του ότι για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ιδέα με τι να αρχίσω σκέφτηκα το ότι ίσως μία "εισαγωγή" (ναι θέλω και εισαγωγή τρομάρα μου, οδύσσεια θα το κάνουμε σε λίγο) περί τίνος πρόκειται να διαβάσετε εδώ και περί εμού (εεεε...και του μπλογκ οχι του αιδοίου! Να λέμε τα πράγματα με το νι και με το σίγμα) θα ήταν καλό ποδαρικό.

Λοιπόν λοιπόν, με λένε Κατερίνα είμαι 16 και μισό soon to be 17 :D
Γενικά είμαι ένα πολύ ιδιαίτερο άτομο. Μπορεί απο τη μία στιγμή στην άλλη να μεταβληθεί η διαθεσή μου από το ένα στο αντίθετο άκρο. Ξοδεύω πολύ χρόνο στο κεφάλι μου με ατελείωτες σκέψεις που πολλές φορές δεν καταλήγουν πουθενά. Μου αρέσει να ξεχωρίζω και ,καθώς είμαι πολύ κλειστός χαρακτήρας και δύσκολα εμπιστεύομαι κάποιον με τα πραγματικά μου συναισθήματα, όποτε μου δίνεται η ευκαιρία προσπαθώ να εντυπωσιάσω, και να περάσω μέσω της εμφάνισής μου όσα δεν μπορώ να πώ. Μπορεί να νιώθω απίστευτα μόνη ακόμα και αν βρίσκομαι ανάμεσα σε ενα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Πιστεύω ότι είμαι κάποια που αξίζει να γνωρίσει κάποιος. Έχω προσωπικότητα και το λατρεύω όταν κάποιος προσπαθεί να "αποκωδικοποιήσει" τα λεγόμενα μου η δίνει προσοχή στα ενδιαφέροντα και τις ασχολίες μου.  Λατρεύω το σαρκασμό. Θα έλεγα οτι έχω μία σκοτεινή πλευρά. Όπως και όλοι μας. Οποιοσδήποτε θέλει να με προσεγγίσει και να κερδίσει το σεβασμό μου οφείλει να είναι αληθινός και να μην προσποιείται. Μπορεί αρχικά η εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση να ελκύει όλα τα βλέμματα, όμως ο πλούσιος εσωτερικός κόσμος είναι αυτός που αιχμαλωτίζει την καρδιά.

Σχετικά με το μπλογκ:
 Εάν δεν σας ενδιαφέρει, απλά μην ξοδέψετε πολύτιμο χρόνο για να το διαβάσετε. Πολύ κρίμα. Ο λόγος για τον οποίο το εφτιαξα είναι για να μπορέσω κάπου να εξωτερικέψω ένα μέρος των σκέψεών μου ώστε ίσως να μπορέσω και εγώ η ίδια να βοηθήσω τον εαυτό μου στο να παίρνει πιο γρήγορα και σωστότερες αποφάσεις.

Ελπίζω να μην σας κούρασα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου